Sunday, April 08, 2007

Oförstörbar intlegigens

Gåta:
Vad får man om man korsar nekrofili med autobahn?
Renée Nybergs fd tonårstuttar.

Jag har tråkigt. Riktigt jävla aptråkigt.
Tippar att inte ens ett hav av napalm över den barnbepestade fotbollsplanen utanför, kommatecken, hade fått mina mungipor att peka uppåt. Kanske om det regnade glass efteråt och jag fick alla smarriga piggelinen, plus att jag vann 50000 i månaden i tre miljoner år. Det hade nog gjort susen.
Nåväl. Jag gör ju något gott i alla fall. Jag tvättar.
Satte maskinjäveln på fel program förvisso. Så nu ska den tvätta tills jag blir 24, lite centrifugering på det och jag ska spendera min 25-års dag med att remenissa om gamla dar och hänga tvätt... spännande.
Hoppas nu bara att det blir jävligt rent! Annars så vet jag en storebror jag ska införskaffa en ny tvättmaskin till. Jag anar att han inte kommer att bli så glad när han kommer hem till en mindre ankdamm och istället för ankor ligger där en naken Mats, sprattlandes som en påkörd pensionär och ivrigt söker efter nya Siemenskomponenter att bryta ned till mindre beståndsdelar i det kylslagna vattnet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home